GARANTIA PRODUSELOR
8.5. Legile care reglementează garanția produselor sunt:
8.6. Garanția de conformitate acoperă protecția juridică a consumatorului în ceea ce privește lipsa de conformitate a produsului și obligă vânzătorul să aducă produsul la starea de conformitate, fără solicitarea unor costuri suplimentare. Acest aspect se poate realiza prin restituirea prețului plătit, repararea, înlocuirea produsului dacă acesta nu corespunde cu specificațiile menționate.
8.6.1. Garanția de conformitate nu acoperă defecțiunile tehnice si este de 2 ani (excepție fac produsele a căror durată medie de utilizare este sub 2 ani, în acest caz termenul de 2 ani se va reduce la durata medie de utilizare) pe baza facturii fiscale.
8.6.2. Neconformitatea nu trebuie sa fie dovedită de consumator în primele 6 luni (se consideră că a existat la momentul achiziționării produsului), ulterior, pentru perioada de până la 2 ani, lipsa conformității trebuie dovedită.
8.7. Garanția comercială reprezintă angajamentul față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de reparare, înlocuire, sau, când acestea nu sunt posibile, de restituire a prețului plătit.
8.8. Garanția legală se acordă în baza Certificatului de garanție emis pe baza garanției comerciale. În certificat se vor regăsi elementele de identificare a produsului, termenul de garanție, durata medie de utilizare, unitățile specializate de service.
8.9. Pentru primirea unui produs în service aveți nevoie de certificatul de garanție completat și ștampilat sau factura de achiziție și dovada plății.
8.10. Pe langă Certificatul de garanție cumpărătorul va mai primi factura de achiziție, manualul de instalare și folosință a produsului, specificațiile tehnice și certificatul de conformitate.
8.19. Termenele de remediere ale produselor aflate în garanție sunt următoarele:
La aceste termene pot apărea întârzieri însă durata de remediere se va prelungi doar cu acordul în scris al cumpărătorului.
8.20. Excluderi de la garanție:
Copyright © 2024 AFNWEB SRL – FILAND COM SRL